Number of the records: 1
Imidž marketingového manažéra vytvára aj imidž firmy
Title Imidž marketingového manažéra vytvára aj imidž firmy Translation Image of marketing manager creates company image Author info Viera Čihovská, Júlia Lipianska Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 3, č. 2 (jún 2004), s. 15-19. - Nové Zámky : Secos, 2004. ISSN 1336-1732 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords imidž * marketing * manažéri * stratégia marketingová * ciele riadenia * komunikácia manažérska * komunikácia marketingová Annotation Pojem imidž. Imidž ako marketingový cieľ. Imidž marketingového manažéra. Osobný štýl a vlastný imidž marketingového manažéra. Základné zložky osobného imidžu. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E04 00674-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2004: 1-4
article
Number of the records: 1