Number of the records: 1
Marketingová filosofie firmy jako základ její tržní orientace
Title Marketingová filosofie firmy jako základ její tržní orientace Author info Helena Horáková Author Horáková Helena Source document Ekonomika firiem 2002 : zborník z medzinárodnej konferencie : Košice, 11.-12.9.2002. S. 122-126. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2002. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2002 / Bobáková Viktória ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-1583-3 Document kind schedule of articles from year books Language Czech Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * trh * filozofia * firmy * stratégia podniková * stratégia marketingová * plán marketingový Annotation Trhová orientácie firiem. Ako chápať trhové zameranie firiem. Premietnutie marketingovej koncepcie do marketingovej podnikovej filozofie. Charakteristika základných faktorov, ktoré by nemali chýbať vo filozofii firiem, založených na trhu: Orientácia na trh a zákazníkov. Orientácia na produkovaný výrobok alebo poskytovanú službu. Orientácia na zodpovedajúce distribučné systémy. Orientácia na marketingový plánovací proces a marketingový plán. Orientácia na dlhodobé záujmy spotrebiteľov. Predpoklady dobrého fungovania firiem zameraných na trh. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1