Number of the records: 1  

Marketingová filosofie firmy jako základ její tržní orientace

  1. Title Marketingová filosofie firmy jako základ její tržní orientace
    Author infoHelena Horáková
    Author Horáková Helena
    Source document Ekonomika firiem 2002 : zborník z medzinárodnej konferencie : Košice, 11.-12.9.2002. S. 122-126. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2002. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2002 / Bobáková Viktória ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-1583-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageCzech
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * trh * filozofia * firmy * stratégia podniková * stratégia marketingová * plán marketingový
    AnnotationTrhová orientácie firiem. Ako chápať trhové zameranie firiem. Premietnutie marketingovej koncepcie do marketingovej podnikovej filozofie. Charakteristika základných faktorov, ktoré by nemali chýbať vo filozofii firiem, založených na trhu: Orientácia na trh a zákazníkov. Orientácia na produkovaný výrobok alebo poskytovanú službu. Orientácia na zodpovedajúce distribučné systémy. Orientácia na marketingový plánovací proces a marketingový plán. Orientácia na dlhodobé záujmy spotrebiteľov. Predpoklady dobrého fungovania firiem zameraných na trh.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.