Number of the records: 1
Produktový manažment v podmienkach novej ekonomiky
Title Produktový manažment v podmienkach novej ekonomiky Translation Product management in new economy Author info Vojtech Kollár, Ľubica Knošková Author Kollár Vojtech EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Co-authors Knošková Ľubica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Source document Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 4, č. 3 (september 2005), s. 58-66. - Nové Zámky : Secos, 2005. ISSN 1336-1732 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords manažment sortimentný * ekonomika nová * konkurencieschopnosť * manažéri * správanie spotrebiteľa Annotation Koncepcia produktového manažmentu, ktorá sa zameriava na dosiahnutie súladu medzi motiváciou spotrebiteľského správania a medzi faktormi pôsobiacimi pri tvorbe produktu, na uplatnenie manažmentu kvality a dosiahnutie spokojnosti zákazníka. Analýza požiadaviek zamestnávateľov na kompetencie, zodpovednosti a právomoci produktového manažéra v podniku. Produktový manažér v podniku 21. storočia. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E05 00975-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 1-4
article
Number of the records: 1