Number of the records: 1
Možnosti a podmienky uplatnenia ECR (Efficient consumer response) a súvisiacich marketingových postupov a logistických metód vo výrobných a obchodných podnikoch
Title Možnosti a podmienky uplatnenia ECR (Efficient consumer response) a súvisiacich marketingových postupov a logistických metód vo výrobných a obchodných podnikoch Author info Milan Oreský Author Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 3, č. 3-4 (2005), s. 12-15. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.6 - Spolupráca. Výmena skúseností. Brainstorming Keywords spolupráca podnikov * podnik výrobný * podnik obchodný * dodávatelia * odberatelia * logistika * reťazce logistické * maloobchod * tovar spotrebný * spotrebitelia * zásoby * objednávky * internet Annotation Efektívne uspokojovanie potrieb spotrebiteľa (ECR) ako spolupráca medzi výrobcami, dodávateľmi, distribútormi a predajcami. ECR ako logistická technológia. Efektívny systém dopĺňania tovaru . Definícia a implementácia manažmentu skupín výrobkov (Category management - CM). Nákupné objednávky a systém riadenia zásob dodávateľom. Prínosy a nevýhody riadenia zásob dodávateľom. Internetové prepojenie v logistickej sieti. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E05 01027-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 1-4
article
Number of the records: 1