Number of the records: 1
Kvantitativní a kvalitativní výzkum a jak je využít
Title Kvantitativní a kvalitativní výzkum a jak je využít Author info Jitka Vysekalová, Jan Herzmann Author Vysekalová Jitka Co-authors Herzmann Jan Source document Marketing magazine. Roč. 10, č. 2 ((únor 2006), s. 14-18. - Praha : Mladá fronta, 2006. ISSN 1211-7315 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 001.891/.892 - Výskum. Vývoj Keywords výskum * metódy výskumu * marketing * obchod * komunikácia * štatistika * matematika * tovar * značky výrobkov * spotrebitelia Annotation Voľba výskumnej metodiky a rozdiely medzi kvantitatívnym a kvalitatívnym výskumom. Kvantitatívny prístup k výskumu komerčnej komunikácie. Využívanie sociologických a psychologických nástrojov ako aj matematických a štatistických prostriedkov. Metódy využívané pre popis jednotlivých javov: 1. Klasifikácia 2. Meranie 3. Škálovanie 4.Odhady 5. Porovnávanie 6. Testovanie hypotéz Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 1-6
article
Number of the records: 1