Number of the records: 1
Komunikace v B2B a B2C
Title Komunikace v B2B a B2C Author info Tamara Uldrichová Author Uldrichová Tamara Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 3, č. 3 (Březen 2006). - Praha : Economia, 2006 Direct marketing : společná příloha měsíčníku Trend Marketing 3/2006 a týdeníku Marketing & Media 13/2006. s. 6-7. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Keywords marketing priamy * komunikácia * komunikácia masová * komunikácia elektronická * nástroje marketingové * obchod * zákazníci * reklama * legislatíva * ochrana údajov osobných * služby * spoločnosť informačná Annotation Direct marketing predstavuje priamu komunikáciu v segmentoch B2B alebo B2C a ponúka možnosť priameho zacielenia, segmentácie a možnosť jasne merateľných obchodných a marketingových výsledkov. Čím sa od seba líši komunikácia v segmente B2B a B2C. Platnosť lesgislatívy. Využitie komunikačných nástrojov pre aktívne oslovenie. Zľavy, bonusy a darčeky v segmente B2C. Distribúcia v B2B a B2C. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 1-12 + 8 príl.
article
Number of the records: 1