Number of the records: 1  

Ako čeliť konkurencii ? Nápadmi a úprimnosťou !

  1. Názov Ako čeliť konkurencii ? Nápadmi a úprimnosťou !
    Autorské údajeRenata Môciková, Miloš Toman
    Autor Môciková Renata (Autor interview)
    Spoluautori Toman Miloš (Účastník interview)
    Zdrojový dokument Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. Č. 4 (apríl 2006), s. 12-13. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2006. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * podnik malý
    AnotáciaRozhovor s Milošom Tomanom, autorom koncepcie intuitívneho marketingu, ktorý predstavuje nové príležitosti najmä pre menšie firmy. Kľúčová zásada intuitívneho marketingu - Myslite na to, komu môžete prospieť, nie komu môžete predať.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-6 + 7 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.