Number of the records: 1
Ako čeliť konkurencii ? Nápadmi a úprimnosťou !
Názov Ako čeliť konkurencii ? Nápadmi a úprimnosťou ! Autorské údaje Renata Môciková, Miloš Toman Autor Môciková Renata (Autor interview) Spoluautori Toman Miloš (Účastník interview) Zdrojový dokument Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. Č. 4 (apríl 2006), s. 12-13. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2006. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * podnik malý Anotácia Rozhovor s Milošom Tomanom, autorom koncepcie intuitívneho marketingu, ktorý predstavuje nové príležitosti najmä pre menšie firmy. Kľúčová zásada intuitívneho marketingu - Myslite na to, komu môžete prospieť, nie komu môžete predať. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 1-6 + 7 príl.
article
Number of the records: 1