Number of the records: 1
CRM - zákazník v dozorčí radě
Title CRM - zákazník v dozorčí radě Author info Oliver Marz, Hermann Schalk Author Marz Oliver Co-authors Schalk Hermann Source document Logistika. Roč. 12, č. 6 (červen 2006), s. 24-25. - Praha : Economia, 2006. ISSN 1211-0957 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh Keywords riadenie reťazcov dodávateľských * vzťahy dodávateľsko-odberateľské * ECR * dodávatelia * zákazníci * riadenie vzťahov so zákazníkmi * technológie informačné * technológie komunikačné * softvér Annotation Supply chain management (SCM), Customer relationship management (CRM) a Efficient consumer response (ECR) ako prostriedky prispôsobenia operatívneho a strategického riadenia podniku meniacim sa podmienkam trhu. Supply chain management zameraný na dodávateľa. Technologické požiadavky na manažment dodávateľského reťazca. Internet ako platforma a komunikačný portál pre "eSCM". CRM - customer relationship management a jeho ciele. Štyri hlavné oblasti CRM. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 1-12 + príl.
article
Number of the records: 1