Number of the records: 1  

Význam a uplatňovanie marketingu v agropotravinárskom sektore krajiny v procese globalizácie

  1. Title Význam a uplatňovanie marketingu v agropotravinárskom sektore krajiny v procese globalizácie
    TranslationImportance and a use of marketing in agro-food sector of the country in the process of globalization
    Author infoJuraj Chebeň
    Author Chebeň Juraj EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 3, č. 3 (september 2004), s. 61-66. - Nové Zámky : Secos, 2004. ISSN 1336-1732
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords globalizácia * marketing * agrokomplex * manažment * poľnohospodárstvo * Slovensko
    AnnotationMarketing v agropotravinárskom sektore v procese globalizácie. Súčasné uplatňovanie marketingu v agropotravinárskom sektore. Empirický prieskum a jeho výsledky. Vybrané ukazovatele štruktúry podpory agrokomplexu SR za obdobie rokov 1991-2002.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE04 00487-008, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.