Number of the records: 1
Význam a uplatňovanie marketingu v agropotravinárskom sektore krajiny v procese globalizácie
Title Význam a uplatňovanie marketingu v agropotravinárskom sektore krajiny v procese globalizácie Translation Importance and a use of marketing in agro-food sector of the country in the process of globalization Author info Juraj Chebeň Author Chebeň Juraj EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 3, č. 3 (september 2004), s. 61-66. - Nové Zámky : Secos, 2004. ISSN 1336-1732 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords globalizácia * marketing * agrokomplex * manažment * poľnohospodárstvo * Slovensko Annotation Marketing v agropotravinárskom sektore v procese globalizácie. Súčasné uplatňovanie marketingu v agropotravinárskom sektore. Empirický prieskum a jeho výsledky. Vybrané ukazovatele štruktúry podpory agrokomplexu SR za obdobie rokov 1991-2002. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E04 00487-008, OBF - Archív EPC, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2004: 1-4
article
Number of the records: 1