Number of the records: 1  

[Informačné systémy marketingu]

  1. Title [Informačné systémy marketingu]
    Author infoMária Dzurová
    Author Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 4, č. 1-2 (2006), s. 41-42. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864
    Review document Informačné systémy marketingu / Miroslav Mariaš - Štefan Žák. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2005
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 330.47 - Teória informácií v ekonomike. Ekonomická informatika
    Keywords systémy informačné * systémy informačné integrované * manažment * riadenie podnikové * marketing * rozhodovanie * internet * recenzie
    AnnotationRecenzia na publikáciu autorov M. Mariaša a Š. Žáka Informačné systémy marketingu. Cieľom publikácie je rozšíriť a prehĺbiť vedomosti čitateľov v oblasti využívania informácií a informačných systémov pre marketingové riadenie firiem. Publikácia pojednáva o všeobecných charakteristikách informačných systémov, o počítačom integrovaných obchodných činnostiach, o systémoch na podporu marketingového rozhodovania. Obsahom publikácie je okrem teoretickej časti aj aplikačná časť. Je určená najmä študentom 4. ročníka Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity.
    Public work categoryNotice in scientific magazines and year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 00134-005, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.