Number of the records: 1
Audit marketingu a jeho prínosy pre strategické marketingové ciele
Title Audit marketingu a jeho prínosy pre strategické marketingové ciele Translation Marketing audit and its contributions for strategic marketing goals Author info Michal Oláh Author Oláh Michal Source document Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manžment : vedecký časopis Vysokej školy ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave. Roč. 2, č. 1 (marec 2006), s. 87-91. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2006. ISSN 1337-2955 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * audit Annotation Marketing vo svetle jeho auditu. Charakteristické rysy auditu marketingu a podmienky jeho uplatnenia v praxi. Vymedzenie funkcie marketingového auditu. Charakteristika jednotlivých spôsobov realizácie marketingového auditu. Prínosy marketingového auditu pre organizáciu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2006: 1-3
article
Number of the records: 1