Number of the records: 1  

Internetový marketing

  1. Title Internetový marketing
    Author infoIvan Záleský
    Author Záleský Ivan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Podnikanie a podnikateľské prostredie v SR : zborník z vedeckej konferencie : Modra- Harmónia, 10.5.-11.5.2007. S. 253-256. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2007 / Šúbertová Elena ; Kovaľov Andrej ; Podnikanie a podnikateľské prostredie v SR Vedecká konferencia ; Fakulta podnikového manažmentu EU Katedra podnikovohospodárska. ISBN 978-80-225-2364-6
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * internet * reklama * prieskum trhu * distribúcia
    AnnotationAnalýzy rozširovania internetu. Prístup na internet. Prieskum frekvencie používania internetu. Grafická internetová reklama. Textová reklama. Prieskum trhu, predaj, distribúcia, doplnkové služby ako súčasti koncepcie internetového marketingu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE07 00840-004, FPM - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.