Number of the records: 1
Rychlá cesta k účinnější reklamě!
Title Rychlá cesta k účinnější reklamě! Author info Walter Spitz Author Spitz Walter Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 5, č. 4 (Duben 2009). - Praha : Economia, 2009 Top značky : společná příloha týdeníku Marketing&Media 18/2009 a měsíčníku Trend marketing 4/2009. s. 4-6. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * investície * efektívnosť * marketing * stratégia marketingová * zákazníci * značky výrobkov Annotation Zoznam, ktorý pomôže marketingovým a reklamným riaditeľom pri zvyšovaní efektívnosti reklamy a zvýšiť návratnosť investícií do reklamy. Rozdelenie otázok do troch ústredných myšlienkových okruhov. Strategický kontext. Komunikačný koncept - reklama. Reklamné nápady - percepčný kontext. Kreatívne prevedenie reklamy - formálne spracovanie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2009: 1-7 + 4 príl.
article
Number of the records: 1