Number of the records: 1  

Efektivní komunikace se zákazníky

  1. Title Efektivní komunikace se zákazníky
    Author infoPetr Máša
    Author Máša Petr
    Source document Moderní řízení : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 44, č. 5 (2009), s. 36-39. - Praha : Economia, 2009. ISSN 0026-8720
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * marketing priamy * kampane reklamné * zákazníci * efektívnosť * meranie
    AnnotationAko merať efektívnosť reklamných kampaní. Počet reakcií - často používaná metóda merania efektívnosti podlinkovej kampane. Ďalšia metóda spočívajúca na rozdelení cieľovej skupiny na oslovenú a kontrolnú skupinu. Ako určiť skupinu vhodnú pre oslovenie. Meranie efektívnosti nadlinkovej reklamnej kampane (billboardy, reklama v tlači, v rozhlase a v TV). Použitie ukazovateľa GRP (gross rating point). Plošné kampane verzus direct marketingové kampane. Prečo je potrebné merať výsledky kampane?
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2009: 1-6 + príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.