Number of the records: 1
Jak správně zaměřit na váš cíl
Title Jak správně zaměřit na váš cíl Author info Linda Nejezchlebová Author Nejezchlebová Linda Source document Marketing magazine. Roč. 13, č. 3 (březen 2009), s. 14-16. - Praha : Mladá fronta, 2009. ISSN 1211-7315 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Keywords ruch cestovný * hotely * zariadenia ubytovacie * služby * marketing * zákazníci * klienti * vek * deti Annotation Hosť - alfa a omega pri komunikácii, príprave marketingových a obchodných stratégií, ako aj pri výstavbe a dizajne hotela. Použitie marketingovej metódy STP pri rozdeľovaní zákazníkov. Čo metóda STP znamená. Kľúčový faktor - odlíšiť sa od konkurencie. Pokles biznis klientely v dôsledku recesie. Zameranie sa na klientelu nad 50 rokov. Cieľová skupina označovaná skratkou LGBT. Dôležitý segment - deti. Prispôsobenie hotelového zariadenia a ponuky služieb deťom. Počet zahraničných hostí (podľa krajín) v ubytovacích zariadeniach v ČR v r. 2008. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2009: 1-12
article
Number of the records: 1