Number of the records: 1
Využívanie priameho marketingu v praxi slovenských podnikoch
Title Využívanie priameho marketingu v praxi slovenských podnikoch Translation Exploitation of direct marketing in practice of Slovak companies Author info Lucia Michalková Author Michalková Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Vzťahový marketing : osobitosti, formy a aplikácie vzťahového marketingu : monografický zborník vedeckých statí = research papers: monograph collection of scientific articles. S. 74-84. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2813-9 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing priamy * spokojnosť zákazníkov * technológie informačné * technológie komunikačné * podnik * Slovensko * výskum marketingový Annotation Prezentácia výsledkov prieskumu zameraného na oblasť priameho marketingu uskutočneného v podmienkach slovenských podnikov. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 01496-005, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1