Number of the records: 1
Senzorický marketing: spotrebiteľ v pasci
Title Senzorický marketing: spotrebiteľ v pasci Author info Pavol Kita Author Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Slovenský výber : mesačník manažmentu obchodu. Roč. 13, č. 10 (2009), s. 30-33. - Bratislava : SON MEDIA, 2009. ISSN 1335-9266 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * správanie spotrebiteľa * potravinárstvo * prieskum spotrebiteľský Annotation Senzorický marketing rozširuje oblasť marketingu a nadobúda čoraz väčší význam pri rozhodovaní kupujúceho. Čo je senzorický marketing - špecifický druh marketingu, vhodný predovšetkým pre oblasť potravinárstva. Využitie v praxi - príklad analýzy segmentu fast-foodov. Prieskum medzi spotrebiteľmi - výsledky v tabuľkách. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 01619-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2009: 1-10
article
Number of the records: 1