Number of the records: 1
Strategický význam riadenia subkultúr v podniku
Title Strategický význam riadenia subkultúr v podniku Translation Strategic merit of subcultures management in corporation Author info Hana Roháľová-Ilkivová Author Roháľová-Ilkivová Hana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Ekonomika, financie a manažment podniku III. : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : Bratislava, 5.11.2009. S. [1-6]. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2009. ISBN 978-80-225-2851-1 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords kultúra podniková * riadenie podnikové * vedenie ľudí * vedenie podniku * manažéri * zamestnanci * hodnota * konflikty Annotation Podnikovú kultúru treba chápať ako niečo, čo vytvára spojenie medzi ľuďmi. Spolužitie je možné len vtedy, keď majú ľudia niečo spoločné. Túto funkciu spĺňa podniková kultúra, ktorá stabilizuje a posilňuje chod podniku. Homogénna podniková kultúra existuje len v začiatkoch podnikania, ak vôbec, a skôr sú typické heterogénne kultúry so subkultúrami. Proces riadenia subkultúr nie je jednoduchý a je nutné pre manažérov, aby boli skúsení, aby mali cit pre podnikové prostredie a medziľudské vzťahy. Len tak môžu pozerať na subkultúry ako na prirodzené časti podniku a viesť ich cielene istým smerom. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00187-060, originál dokumentu
article
Number of the records: 1