Number of the records: 1
Vznik teorie reklamy v ekonomii
Title Vznik teorie reklamy v ekonomii Author info Ladislava Grochová Author Grochová Ladislava Source document EDAMBA 2009 : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : zborník : international scientific conference for doctoral students and young researchers : proceedings. S. 36-43. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2873-3 Document kind schedule of articles from year books Language Czech Country of Edition Slovak Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * adresnosť reklamy * trh reklamný * reklama klamlivá * spotrebitelia * konkurencia Annotation História a vznik teórie reklamy. Analýza reklamy z ekonomického hľadiska. Vplyv reklamy na spotrebiteľa. Marshall a Chamberlin vysvetľujú výsledný dopad reklamy na trh. Reklama ako plytvanie zdrojmi alebo informácia o výrobkoch a službách. Teória nedokonalej konkurencie. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1