Number of the records: 1
Vplyv využívania známych osobností v reklame na nákupné rozhodovanie spotrebiteľov na Slovensku
Title Vplyv využívania známych osobností v reklame na nákupné rozhodovanie spotrebiteľov na Slovensku Author info Zuzana Lušňáková, Katarína Kleinová, Ľubica Kubicová Author Lušňáková Zuzana Co-authors Kleinová Katarína Kubicová Ľubica Source document Marketing & komunikace. Roč. 20, č. 1 (2010), s. 20-21. - Praha : Česká marketingová společnost, 2010. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Keywords reklama * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa Annotation Mediálne známa osoba v reklame umožňuje vytvoriť si predstavu o benefitoch či vyššej kvalite propagovaného produktu. Vplyv reklamy na spotrebiteľa - testovanie závislosti. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2010: 1-4
article
Number of the records: 1