Number of the records: 1
The Main Factors on Slovakian Consumer's Behavior Regarding Fast Food Nutrition
Title The Main Factors on Slovakian Consumer's Behavior Regarding Fast Food Nutrition Translation Hlavné faktory správania sa slovenských spotrebiteľov v súvislosti s výživou rýchleho občerstvenia Author info Pavol Kita, Jamal Hasan Author Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Hasan Jamal EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Source document Management & Marketing : The official journal of the Society for Business Excellence. Vol. 5, no. 1 (2010), pp. 135-142. - București : Editura Economică. ISSN 2069-8887 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Keywords správanie spotrebiteľa * marketing * jedlá * výživa * výskum * Slovensko Annotation Správanie slovenského spotrebiteľa v oblasti výživnosti rýchleho občerstvenia. Senzorický marketing. Metódy výskumu. Výsledky výskumu. Public work category Scientific titles in foreign not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00705-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 181.6 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1