Number of the records: 1  

Čo ponúka corporate identity vysokým školám?

  1. Title Čo ponúka corporate identity vysokým školám?
    Author infoKatarína Butorová
    Author Butorová Katarína
    Source document EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : 20.-21. máj 2010, Mojmírovce. S. 49-54. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords marketing strategický * komunikácia externá * komunikácia interná * imidž * identita * školy vysoké * študenti * efektívnosť vzdelávania * ciele riadenia
    AnnotationPodniková identita (Corporate Identity) ako nástroj Public relations. Zložky Corporate Identity v podmienkach vysokej školy. Súhrn dôležitých vlastností zachytávajúci stav inštitúcie. Individuálne znaky objektu a vnímanie inštitúcie zo strany verejnosti. Marketingová stratégia a vytýčenie cieľov.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.