Number of the records: 1
Imidž ako konkurent ceny v maloobchode a jeho výskum
Title Imidž ako konkurent ceny v maloobchode a jeho výskum Author info Ivan Bzdúšek Author Bzdúšek Ivan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : 20.-21. máj 2010, Mojmírovce. S. 55-62. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords imidž * nástroje marketingové * stratégia marketingová * maloobchod * efektívnosť podnikania * riadenie vzťahov so zákazníkmi * ciele podnikové Annotation Úspešnosť podnikateľských subjektov a vplyv faktorov v sústave marketingového riadenia cieľov. Imidž ako súbor názorov a predstáv o určitom objekte. Účinnosť komunikačných nástorojov použitých pri budovaní imidžu. Prieskum vnímania imidžu spoločnosti COOP Jednota Slovensko, s.d. jej zákazníkmi. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00838-041, originál dokumentu
article
Number of the records: 1