Number of the records: 1
Marketingové poňatie spoločenskej zodpovednosti firiem
Title Marketingové poňatie spoločenskej zodpovednosti firiem Author info Katarína Chomová Author Chomová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník : 16. jún 2010, Bratislava. S. 70-83. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 331.107 - Spolurozhodovanie. Vnútropodniková demokracia Keywords firmy * zodpovednosť spoločenská * nástroje marketingové * inovácia výrobkov * značky výrobkov * komunikácia firemná Annotation Spoločenská zodpovednosť firiem. Prínosy konceptu spoločenskej zodpovednosti firiem. Faktory pôsobiace na koncept spoločenskej zodpovednosti firiem. Vplyv spoločenskej zodpovednosti na marketing firmy. Vzťah medzi spoločenskou zodpovednosťou firmy a dizajnom výrobku. Vzťah medzi spoločenskou zodpovednosťou firmy a komunikáciou firmy. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00912-007, originál dokumentu
article
Number of the records: 1