Number of the records: 1  

Marketingové poňatie spoločenskej zodpovednosti firiem

  1. Title Marketingové poňatie spoločenskej zodpovednosti firiem
    Author infoKatarína Chomová
    Author Chomová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Inovácie marketingových a obchodných činností (3) : vedecký monografický zborník : 16. jún 2010, Bratislava. S. 70-83. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2990-7
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 331.107 - Spolurozhodovanie. Vnútropodniková demokracia
    Keywords firmy * zodpovednosť spoločenská * nástroje marketingové * inovácia výrobkov * značky výrobkov * komunikácia firemná
    AnnotationSpoločenská zodpovednosť firiem. Prínosy konceptu spoločenskej zodpovednosti firiem. Faktory pôsobiace na koncept spoločenskej zodpovednosti firiem. Vplyv spoločenskej zodpovednosti na marketing firmy. Vzťah medzi spoločenskou zodpovednosťou firmy a dizajnom výrobku. Vzťah medzi spoločenskou zodpovednosťou firmy a komunikáciou firmy.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00912-007, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.