Number of the records: 1
Moderné trendy marketingového manažmentu a ich uplatnenie v praxi
Title Moderné trendy marketingového manažmentu a ich uplatnenie v praxi Parallel title Modern trends in marketing management and their application in practice Author info Viera Čihovská, Eva Hvizdová, Jana Kováčová Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Hvizdová Eva ml. EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Kováčová Jana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. S. 6-18. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8 Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
Note VEGA 1/0251/08 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing sociálny * zodpovednosť spoločenská * manažment znalostný * marketing manažment * vedomosti * organizácie * firmy * globalizácia * efektívnosť * kvalita * vzťahy dodávateľsko-odberateľské Annotation Poznatková ekonomika ako hybná sila napredovania firiem na trhu. Učiaca sa organizácia a desať Z výhod implementácie manažmentu znalostí. Marketing v podmienkach globalizácie. Koncepcia európskeho marketingu. Spoločensky zodpovedný marketing. Dobročinný marketing. Sociálny marketing. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 01214-002, originál dokumentu
article
Number of the records: 1