Number of the records: 1
Stratégie firiem na globálnych trhoch
Title Stratégie firiem na globálnych trhoch Parallel title The Strategies of firms on the global markets Author info Vítězslav Balhar Author Balhar Vítězslav Jr. EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 27-32. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords firmy * podnikanie medzinárodné * riadenie strategické * trh medzinárodný * aliancie strategické * franšíza * licencie * kooperácia * investície priame zahraničné Annotation Nové príležitosti na globálnych trhoch. Stratégie firiem na medzinárodných trhoch. Stratégie vstupu firiem na globálne trhy. Poskytovanie licencií, franšízing, uzatvorenie zmluvy o výskume a vývoji, priame investovanie, zmluvy joint venture, vznik aliancií, offsetové programy. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 01434-002, originál dokumentu
article
Number of the records: 1