Number of the records: 1
Databázový marketing
Title Databázový marketing Parallel title Database marketing Author info Lucia Michalková, Lucia Horňáková Author Michalková Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Horňáková Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 432-436. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * zákazníci * báza dát * informácie * marketing priamy * riadenie vzťahov so zákazníkmi Annotation Databázový marketing predstavuje použitie zákazníckych databáz na posilnenie marketingovej produktivity efektívnejším získavaním, udržiavaním a rozvojom zákazníkov. Databázový marketing veľmi úzko súvisí s priamym marketingom a CRM. Líšia sa však v určitých bodoch. Databázový marketing kladie dôraz na analýzu zákazníckych údajov, priamy marketing zdôrazňuje adresnosť a CRM vzťah so zákazníkmi. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 01434-027, originál dokumentu
article
Number of the records: 1