Number of the records: 1
Modelový prístup ako nástroj na zvyšovanie konkurencieschopnosti nového produktu
Title Modelový prístup ako nástroj na zvyšovanie konkurencieschopnosti nového produktu Author info Mária Vasiľová Author Vasiľová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí. S. 107-117. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3124-5 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.137 - Konkurencia Keywords inovácia výrobkov * modely ekonomicko-matematické * výrobky nové * trhy * konkurencieschopnosť * marketing manažment Annotation Autorka sa zameriava na difúzne modely vychádzajúc z teórie difúzie inovácie, ktorá predpokladá existenciu štyroch vplyvov na rýchlosť šírenia inovácie - charakter inovácie, komunikačné kanály, spoločenský systém a čas. Príspevok sa zaoberá aj identifikáciou postavenia difúznych modelov v marketingovom manažmente, ich limitov a ohraničení, ako aj budúcemu smerovaniu výskumu. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 00196-010, originál dokumentu
article
Number of the records: 1