Number of the records: 1  

Efektivita veľtrhov a výstav v porovnaní s inými komunikačnými kanálmi

  1. Title Efektivita veľtrhov a výstav v porovnaní s inými komunikačnými kanálmi
    Author infoAlexander Rozin
    Author Rozin Alexander EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2010. S. 439-441. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3099-6
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Keywords komunikácia marketingová * reklama * médiá * veľtrhy * výstavy
    AnnotationKomunikácia cez médiá je oveľa menej efektívna ako priama komunikácia so zákazníkom, pretože médiá nedokážu komplexne informovať o produkte. Dokážu produkt iba predstaviť, že existuje, no podať o ňom len minimum najzákladnejších informácií. Pri zovšeobecnení do indexu efektivita – cena, majú veľtrhy a výstavy podstatne vyšší index ako reklama v médiách.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 00205-055, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.