Number of the records: 1  

Neuroekonomika a neuromarketing

  1. Title Neuroekonomika a neuromarketing
    Author infoVladimír Kruliš
    Author Kruliš Vladimír
    Source document Moderní řízení : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 46, č. 1 (leden 2011), s. 50-51. - Praha : Economia, 2011. ISSN 0026-8720
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * správanie spotrebiteľa * zákazníci * výskum
    AnnotationDefinícia pojmu neuroekonomika. Čo sa odohráva v hlave spotrebiteľa. Neuromarketing. Prvé štúdie s poznatkami o zákazníkoch a o ich správaní. Úsporný režim mozgu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 1-6 + 3 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.