Number of the records: 1  

Modely šírenia nového produktu

  1. Title Modely šírenia nového produktu
    Parallel titleNew product diffusion models
    Author infoNora Grisáková
    Author Grisáková Nora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie - nové výzvy : zborník [recenzovaných] vedeckých prác. S. 140-146. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3200-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0410/10 Teoretické aspekty regulácie sieťových odvetví v podmienkach globalizácie vývoja ekonomiky
    NoteVEGA 1/0410/10. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing manažment * manažment produktový * stratégia obchodná * inovácia * produkty * predaj * reklama * zisk * spotrebitelia * modely dynamické
    AnnotationSkupiny modelov, ktoré tvoria priamy vzťah medzi mierou zmeny v predaji a reklamným vplyvom firmy. Modely šírenia (difúzne modely), modely predvedenia (introtucing) a "takeoff" nového produktu. Reputácia firmy a efektívnosť reklamy.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 00752-013, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti396 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.