Number of the records: 1
Etika - jeden z nástrojov zvyšovania konkurencieschopnosti agropotravinárskych podnikov na európskom trhu potravín
Title Etika - jeden z nástrojov zvyšovania konkurencieschopnosti agropotravinárskych podnikov na európskom trhu potravín Parallel title Ethics - one of the tools of increasing competitiveness of agri-food enterprises on the European food market Author info Eva Svitačová Author Svitačová Eva Source document Ekonomika poľnohospodárstva. Roč. 11, č. 2 (2011), s. 54-60. - Bratislava : Výskumný ústav ekonomiky poľnohospodárstva a potravinárstva, 2011. ISSN 1335-6186 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.137 - Konkurencia Keywords trh potravinový * podnik poľnohospodársky * etika * konkurencieschopnosť Annotation Slovenské agropotravinárske podniky si začínajú uvedomovať, že etika sa stáva jedným z nástrojov zvyšovania konkurencieschopnosti slovenského poľnohospodárstva a agropotravinárstva na európskom trhu potravín. Význam nehmotných aktív pri tvorbe konkurenčných výhod. Spôsoby napĺňania požiadavky - spoluzodpovednosť za kvalitu života na Zemi. Požiadavka férovej konkurencie v etických kódexoch. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2011: 1-4
article
Number of the records: 1