Number of the records: 1
Nové trendy v marketingu - vybrané problémy
Title Nové trendy v marketingu - vybrané problémy Parallel title New trends in marketing - selected problems Author info Katarína Grančičová Author Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2011 : recenzovaný zborník vedeckých príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : 29. 9. 2011 FPM EU v Bratislave. S. [1-5]. - [Bratislava] : [Fakulta podnikového manažmentu EU v Bratislave], [2011]. ISBN 978-80-225-3253-2 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * marketing mix * komunikácia marketingová * firmy * zákazníci * konkurencia Annotation Vznik a charakteristika guerilla marketingu. Najpodstatnejšie rozdiely guerrilla marketingu a tradičného marketingu. Vývoj v guerilla marketingu vplyvom vývoja trhov a informačných a komunikačných technológií. Ťažisko guerilla marketingu v komunikácii. Dôležitosť legality postupov. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01292-037, originál dokumentu
article
Number of the records: 1