Number of the records: 1
Vybrané aspekty členenia prieskumu trhu
Title Vybrané aspekty členenia prieskumu trhu Parallel title Selected aspects classification of market survey Author info Dana Hrušovská Author Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2011 : recenzovaný zborník vedeckých príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : 29. 9. 2011 FPM EU v Bratislave. S. [1-6]. - [Bratislava] : [Fakulta podnikového manažmentu EU v Bratislave], [2011]. ISBN 978-80-225-3253-2 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu Keywords prieskum trhu * dotazníky * zákazníci * produkty * trh * marketing * komunikácia marketingová Annotation Pojem prieskum trhu. Základné kritérium klasifikácie prieskumov. Klasifikácia prieskumov podľa spôsobu získavania informácií. Kvantitatívny a kvalitatívny prieskum. Zameranie prieskumu. Podoblasti prieskumu. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01292-047, originál dokumentu
article
Number of the records: 1