Number of the records: 1  

Marketingové poňatie spoločenskej zodpovednosti firiem

  1. Title Marketingové poňatie spoločenskej zodpovednosti firiem
    Author infoKatarína Chomová
    Author Chomová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Aktuálne zdroje zvyšovania konkurencieschopnosti a získania udržateľnej konkurenčnej výhody podnikateľských subjektov : zborník vedeckých statí. S. 51-59. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3353-9
    NoteIGM 2316069/10
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * stratégia marketingová * zodpovednosť spoločenská * správanie spotrebiteľa * firmy
    AnnotationNázory niektorých autorov na prepojenie spoločenskej zodpovednosti a marketingu firmy. Tlak zodpovedných spotrebiteľov. Spoločenská zodpovednosť firiem ako marketingový nástroj.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01706-006, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.