Number of the records: 1
Nové formy marketingovej komunikácie v kontexte starnutia populácie v Slovenskej republike
Title Nové formy marketingovej komunikácie v kontexte starnutia populácie v Slovenskej republike Parallel title New forms of marketing communication in context of the population ageing in the Slovak Republic Author info Miroslav Koprla Author Koprla Miroslav Source document Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. S. 110-117. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak, Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * segmentácia trhu * podpora predaja * skupiny cieľové * starostlivosť o zákazníkov * ukazovatele demografické Annotation Trendy vývoja uplatnenia vybraných foriem marketingovej komunikácie so zreteľom na starnutie populácie. Analýza demografického vývoja populácie v Slovenskej republike z pohľadu možného smerovania uplatnenia nových foriem marketingovej komunikácie. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1