Number of the records: 1  

Nové formy marketingovej komunikácie v kontexte starnutia populácie v Slovenskej republike

  1. Title Nové formy marketingovej komunikácie v kontexte starnutia populácie v Slovenskej republike
    Parallel titleNew forms of marketing communication in context of the population ageing in the Slovak Republic
    Author infoMiroslav Koprla
    Author Koprla Miroslav
    Source document Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. S. 110-117. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak, Slovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * segmentácia trhu * podpora predaja * skupiny cieľové * starostlivosť o zákazníkov * ukazovatele demografické
    AnnotationTrendy vývoja uplatnenia vybraných foriem marketingovej komunikácie so zreteľom na starnutie populácie. Analýza demografického vývoja populácie v Slovenskej republike z pohľadu možného smerovania uplatnenia nových foriem marketingovej komunikácie.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.