Number of the records: 1
Firm Incentives to Engage in International Trade
Title Firm Incentives to Engage in International Trade Translation Pevné stimuly na zapojenie sa do medzinárodného obchodu Author info Bohuslava Mihalčová, Ľuboš Socha, Pavol Bajusz Author Mihalčová Bohuslava EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF Co-authors Socha Luboš Bajusz Pavol Source document Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Č. 2 (2011), s. 129-135. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2011. ISSN 1212-415X Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic systematics 339.5 - Zahraničný obchod Keywords firmy * konkurencieschopnosť * riziko podnikateľské * trh medzinárodný * obchod medzinárodný Annotation Štyri základné dôvody, pre ktoré sa firmy usilujú zapojiť do medzinárodného obchodu. Public work category Scientific titles in foreign not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 02004-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2011: 1-4
File name Size Typ prístupu PDF fulltext 99.5 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1