Number of the records: 1  

Kľúčom k úspechu je pochopenie zákazníka

  1. Title Kľúčom k úspechu je pochopenie zákazníka
    Author infoAnna Palfiová
    Author Palfiová Anna
    Source document Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. Roč. 17, č. január - február (2012), s. 8-9. - Bratislava : MAFRA, 2012. ISSN 1335-2008
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Keywords obchod * maloobchod * nákup * ceny obchodné * konkurencieschopnosť * výpredaj sezónny * spokojnosť zákazníkov
    AnnotationFinančná kríza a obchod. Renomé obchodu sa nezlepšilo. Proces nakupovania je zložitejší a nejednoznačnejší. Zákazníka treba lepšie spoznať. Potreba odlíšenia sa od konkurencie, štyri body koncepcie odlíšenia sa, možnosti odlíšenia sa.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2012: január-december + 2 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.