Number of the records: 1  

Špecifické aspekty environmentálneho marketingu

  1. Title Špecifické aspekty environmentálneho marketingu
    Parallel titleSpecific aspects of green marketing
    Author infoJanka Pásztorová
    Author Pásztorová Janka EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. S. 590-599. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9
    Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
    NoteVEGA 1/1185/12
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing environmentálny * stratégia marketingová * produkty environmentálne * výrobky ekologické * komunikácia marketingová * prostredie životné * spotrebitelia
    AnnotationIdentifikácia zmeny spotrebiteľského správania s ohľadom na zelený marketing. Zelený produkt predstavuje začlenenie ochrany životného prostredia do návrhu a vývoja produktov a nižší negatívny dopad na životné prostredie. Stratégie zeleného marketingu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 00820-040, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.