Number of the records: 1
Špecifiká marketingového mixu ako nástroja medzinárodných podnikateľských stratégií vo finančnom sektore
Title Špecifiká marketingového mixu ako nástroja medzinárodných podnikateľských stratégií vo finančnom sektore Translation The Specifics of marketing mix as a tool of international business strategies in the financial sector Author info Otília Zorkóciová, Erika Mária Jamborová Author Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Co-authors Jamborová Erika Mária EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 5, č. 18 (2012), s. 131-142. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2012. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
Note VEGA 1/1185/12 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing mix * stratégia marketingová * marketing medzinárodný * služby finančné * stratégia podnikateľská Annotation Identikácia a analýza špecifík finančných služieb v domácej a zahraničnej leteratúre. Ich vplyv na zostavenie optimálneho marketingového mixu v medzinárodných marketingových stratégiách finančných inštitúcií. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 00794-012, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2012: 17-20
article
Number of the records: 1