Number of the records: 1
Marketingový plán firmy – konkurenčná výhoda
Title Marketingový plán firmy – konkurenčná výhoda Author info Pavol Serina Author Serina Pavol EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Manažment teória, výučba a prax 2012 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedecko-odbornej konferencie : Liptovský Mikuláš, 26.-28. septembra 2012. S. 350-357. - Liptovský Mikuláš : Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika, 2012. ISBN 978-80-8040-452-9 Výstup z projektu VEGA 1/0910/12 Controlling podnikov financovaných na princípe verejných zdrojov
Note VEGA 1/0910/12 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * plán marketingový * plánovanie * náklady * riadenie vzťahov so zákazníkmi * služby * výhody konkurenčné Annotation Nové trendy moderného marketingu. Úspešné zvládnutie komunikácie predajca - zákazník. Riadenie vzťahov so zákazníkmi. Význam služieb ako konkurenčného nástroja. Marketingový plán a jeho zostavenie. Analýza nákladov marketingového plánu. Implementácia marketingového plánu do praxe. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 00861-005, originál dokumentu
article
Number of the records: 1