Number of the records: 1
Zodpovedné podnikanie ako rámec udržateľného marketingu
Title Zodpovedné podnikanie ako rámec udržateľného marketingu Parallel title Responsible business as framework for sustainable marketing Author info Milan Oreský Author Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Udržateľný marketing a udržateľná spotreba II : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11. S. 48-56. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3487-1 Výstup z projektu VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba
Note VEGA 1/0418/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords podnikanie zodpovedné * podnik * zodpovednosť spoločenská * etika * ochrana prostredia životného * kapitál ľudský * kapitál finančný * rozvoj trvalo udržateľný Annotation Agregované (integrované) ukazovatele udržateľného rozvoja. Zodpovedné podnikanie. Princípy a rozhodujúce parametre zodpovedného podnikania na úrovni podniku. Praktiky zodpovedného podnikania na príklade nadnárodnej farmaceutickej spoločnosti AstraZeneca. Model hodnotenia ukazovateľov zodpovedného podnikania postupom Balanced scorecard. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 01480-008, originál dokumentu
article
Number of the records: 1