Number of the records: 1  

Predajňa v nákupnom rozhodovaní spotrebiteľa

  1. Title Predajňa v nákupnom rozhodovaní spotrebiteľa
    Parallel titleRetail store in consumer decision process
    Author infoKornélia Richterová
    Author Richterová Kornélia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Udržateľný marketing a udržateľná spotreba II : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11. S. 65-72. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3487-1
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords nákup * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * predajne * internet * prieskum
    AnnotationAkademické prieskumy rozhodovania o nákupe. Rozhodovanie o mieste nákupu. Internet – zdroj informácií a miesto nákupu. Spotrebiteľské stratégie – tradičné predajne vs. internet. Poznatky z nákupu digitálnych fotoaparátov. Model postupu pri nákupe digitálneho fotoaparátu v roku 2012.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 01480-010, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.