Number of the records: 1
10 najväčších hotelierskych omylov
Title 10 najväčších hotelierskych omylov . 1. Marketing, predaj a distribúcia Author info Richard Mištík Author Mištík Richard Source document Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. Roč. 7, č. leto (2013), s. 26-28. - Žilina : Direct press, 2013. ISSN 1337-0545 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 640.2/.4 - Vedenie stravovacích zariadení. Vedenie ubytovacej a pohostinskej činnosti. Spoločné stravovanie. Ubytovanie Keywords hotelierstvo * hotely * riadenie * predaj * marketing * identita podniková * internet * zákazníci * väzba spätná Annotation Neplatnosť tvrdenia: dobrý hotel sa predáva sám. Spätná väzba od zákazníka. Dôležitosť kontaktných údajov. Najdrahšia izba je prázdna. Poznať svojich chlebodarcov - zákazníkov. Korporátna identita. Internet ako kľúčový predajný kanál. Výnosový manažment. Kto nič nerobí, nič nemá. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2013: jar-zima
article
Number of the records: 1