Number of the records: 1
Corpoprete identity významný nástroj riadenia podniku
Title Corpoprete identity významný nástroj riadenia podniku Parallel title Corporate identity as an important tool of company management Author info Emil Rovňaník Author Rovňaník Emil Source document Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky '13 : recenzovaný zborník [príspevkov] z medzinárodnej vedeckej konferencie : vydaný ako mimoriadne číslo elektronického časopisu Podniková ekonomika a manažment : Rajecké Teplice 9. - 10. október 2013. S. 624-630. - [Žilina] : [Katedra ekonomiky Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity], [2013]. ISSN 1336-5878 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords politika podnikania * stratégia podnikateľská * kultúra podniková * identita podniková * imidž * značky výrobné * ciele podnikové Annotation Koncipovanie vlastnej dlhodobej filozofie organizácie či subjektu v premenlivých podmienkach. Corporate identity (CI), dokáže požiadavky dlhodobej politiky organizácie rešpektovať a ponúka nástroje k jej riešeniu. Prostriedky na dosiahnutie správneho fungovania CI. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1