Number of the records: 1
Vybrané otázky maloobchodného marketingu na príklade najväčších retailerov v Európe
Title Vybrané otázky maloobchodného marketingu na príklade najväčších retailerov v Európe Author info Veronika Hrdličková Author Hrdličková Veronika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurencieschopnosti slovenských podnikov na trhu EÚ : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0047/11. S. 59-70. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3734-6 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Note VEGA 1/0047/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * maloobchod * korporácie * spoločnosti nadnárodné * priemysel odevný * Európa * marketing manažment * výroba * predaj Annotation Marketingový manažment vybraných maloobchodných spoločností so zameraním na výrobu a predaj módnych odevov. Spoločnosť ZARA: marketingový manažment, systém riadenia, proces riadenia výroby a predaja. Spoločnosť H&M: marketingový manažment, systém riadenia, proces riadenia nákupu a predaja. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 02144-006, originál dokumentu
article
Number of the records: 1