Number of the records: 1  

Exploration of the importance of lovemarks concept among Slovak and Czech customers – results of survey

  1. Title Exploration of the importance of lovemarks concept among Slovak and Czech customers – results of survey
    TranslationOdhalenie významu konceptu značky (lovemark) medzi slovenskými a českými zákazníkmi
    Author infoMária Šášiková
    Author Šášiková Mária EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document MERKÚR 2013 : the proceedings of the international scientific conference for PhD students and young scientists : Bratislava, December 5 - 6, 2013. S. 403-412 [CD-ROM]. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3764-3
    Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
    NoteVEGA No. 1/1185/12
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 159.9 - Psychológia
    Keywords značky * marketing * výskum dopytu * Slovensko * Česko * emócie
    AnnotationChronologický opis konceptu lovemark v modernej marketingovej praxi. Definícia, atribúty a rozdiely oproti "klasickej" značke. Rola emócií v rozhodovaní spotrebiteľa.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 00567-027, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti708.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.