Number of the records: 1  

Funkcie personálneho marketingu z hľadiska trhu práce

  1. Title Funkcie personálneho marketingu z hľadiska trhu práce
    Parallel titleFunctions of the personnel marketing from the labor market perspective
    Author infoMiroslava Szarková
    Author Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Personálny marketing a personálny manažment v organizácii : recenzovaný zborník vedeckých prác. S. 5-16. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3843-5
    Výstup z projektu VEGA 1/0053/12 Personálny marketing a personálny manažment v malých a stredných podnikoch v kontexte hospodárskych zmien
    NoteVEGA 1/0053/12
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 331.108 - Personálna organizácia. Pracovný poriadok. Pracovná disciplína
    Keywords marketing personálny * práca personálna * zdroje ľudské * miesta pracovné * trh práce * konkurencia * prieskum * Slovensko
    AnnotationPersonálny marketing z hľadiska konkurencie a konkurenčných vzťahov. Klasifikácia pracovných miest z hľadiska personálneho marketingu organizácie. Funkcie personálneho marketingu a ich chápanie manažmentmi podnikov v SR (výsledky prieskumu).
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 01893-013, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.