Number of the records: 1  

Dizajn ako súčasť budovania imidžu firmy

  1. Title Dizajn ako súčasť budovania imidžu firmy
    Parallel titleDesign as part of building the company's image
    Author infoJozef Mlakay
    Author Mlákay Jozef EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2014 : zborník vedeckých statí. S. 352-359 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Drábik Peter ; Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Koudelka Jan. ISBN 978-80-225-3931-9
    Výstup z projektu VEGA 1/0635/14 Stav a perspektívy rozvoja trhu biopotravín, tradičných a regionálnych potravín na Slovensku
    NoteVEGA 1/0635/14
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords dizajn * imidž * identita podniková * kultúra podniková * komunikácia firemná * pojmy * definície
    AnnotationDizajn, imidž - pojmy, definície. Imidž firmy možno vyjadriť ako sumu aktivít a opatrení firemnej kultúry, firemnej identity, firemného dizajnu, ktoré sú zabezpečované firemnou komunikáciou. Firemný dizajn je jednotná vizuálna úprava výstupov firmy, a často býva zameniteľný s pojmom firemná identita. V súčasnosti je neoddeliteľnou súčasťou marketingovej stratégie a budovania imidžu firmy. Model komplexnej firemnej identity.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 01863-033, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF461.9 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.